26 sierpnia 2014

Liebster Awards

Z góry przepraszam za błędy, ale piszę z telefonu...


Hej :) Dostałam nominację do Liebster Awards... Nie spodziewałam się tego, ale bardzo się cieszę.
Zostałam nominowana przez city-of-dream-harry-styles-ff.blogspot.com Dziękuję kochana <3


Pytania (i moje odpowiedzi)
 1. Twoje imię?
Weronika (nie cierpię tego imienia, chociaż innym bardziej pasuje niż mi)
2. Ulubione seriale?
Uhm... Niania <3 Ojciec Mateusz, Brzydula ^^
 3. Twoja ulubiona emotikonka? 
<3
 4. O czym marzysz?
Żeby spotkać 1D i mojego internetowego przyjaciela/chłopaka i móc im powiedzieć wszystko co mi leży na sercu.
 5. Od kiedy prowadzisz swojego bloga?
Początek sierpnia chyba...
 6. Ulubiony aktor?
Liam Payne, Louis Tomlinson, Zayn Malik, Niall Horan, Harry Styles.
 7. Zakochana?
Niestety.
 8. Co sądzisz o homoseksualistach?
Uważam, że to normalni ludzie. Miłość to miłość.
 9. Podziwiasz kogoś? (Jeśli odpowiedź jest twierdząca) Dlaczego?
Podziwiam One Direction, Justina Biebera, Miley Cyrus, pomimo hejtów, skandali, plotek mają wiernych fanów; odnieśli wielki sukces.
 10. Co Cię przeraża?
To, że kiedyś zostanę sama, moi przyjaciele mnie opuszczą...
 11. Najlepsza rzecz którą zrobiłaś z przyjacielem/przyjaciółką/dobrym znajomym
Dyskoteki szkolne <3

Pytania do nominowanych :
1. Dlaczego akurat Directioner?
2. Jaki masz stosunek do Larry'ego i Elounor?
3. Jaki masz stosunek do homoseksualistów, biseksualistów, heteroseksualistów?
4. Twoja ulubiona potrawa?
5. The Vamps vs. 5SOS? Dlaczego?
6. Co sądzisz o związkach Zerrie, Sophiam, Elounor?
7. Kiedy masz urodziny?
8. Jak opisałabyś swojego bloga w kilku zdaniach?
9. Masz tumblra?
10. Komputer, laptop, tablet czy telefon?
11. Co sądzisz o internetowych przujaźniach?


Nominuję:
1. zaczarowana-princessa-ff.blogspot.com
2. idiotyczniepolozona.blogspot.com
3. wonderful-summer-fanfiction.blogspot.com
4. my-life-is-only-dream-1d.blogspot.com
5. toksycznezycie.blogspot.com
6. 90-days-niall-horan.blogspot.com
7. i-loved-you-first-bad-boy.blogspot.com


Jeszcze raz dziękuję za nominację...

1 komentarz:

  1. Wiem, że troszkę późno, ale bardzo dziękuję za nominację. <3
    I dziękuję za komentowanie na bogu. :)

    OdpowiedzUsuń

Czytasz-komentujesz
Zależy mi na Waszej opinii
Każdy komentarz motywuje do dalszej, lepszej pracy